loading...
جالبســــــــتان
چربي هاي شكم خود را آب كنيد - شكم شش تكه ...

کامل ترین پکیج آموزش دفاع شخصی

 

آموزش كامل دفاع شخصي

شامل بیش از 14 مجموعه آموزشی فوق العاده

کامل ترین و بهترین پکیج گردآوری شده در ایران

در 9 حلقه دی وی دی فول

9 DVD FULL

قابل اجرا بر روی تمام دستگاه های پخش کننده خانگی و همچنین کامپیوتر

 

خرید آموزش تناسب اندام و از بین بردن چربی های شکم در 90 روز

عضلات شکم و کمر خود را تقویت کنید و

چربی های اضافه شکم را آب کرده به تناسب اندام دلخواه برسید

آموزش تناسب اندام و از بین بردن چربی های شکم در 90 روز

100 درصد علمی

کمرباریک و خوش اندام شوید!

 مطالعه بيشتر

خرید آموزش تناسب اندام و از بین بردن چربی های شکم در 90 روز

سامانه پیشرفته ارسال و دریاقت اس ام اس

pisms.ir پنل حرفه ای ارسال و در یافت پیامک ایرانیان

sadeh بازدید : 488 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)

گاهی بی دلیل و ناگهانی با ریزش ابرو هایمان مواجه می شویم و خوب این مسئله برای دختران و خانمهایی که بخصوص ابرویی طبیعی و مناسب داشته اند نگران کننده خواهد بود و البته فرق نمی کند شاید برای آقایان نیز این اتفاق بیفتد که به همین نسبت جای نگرانی خواهد داشت . اگر شما نیز جزو این دسته هستید که با یک چنین مشکلی روبرو شده اید بهتر است ازاین ماده ی طبیعی و بسیار موثر استفاده کرده و مرتبا آن را بین موهای ابرو و لابه لای آن بزنید و پس از مدتی نتیجه ی آن را ببینید به این ترتیب عمل کنید که:
چند عدد فندق را از پوست جدا کرده و آنها را روی شعله ی مستقیم گاز قرار دهید تا کاملا سیاه شده و بسوزند سپس سوخته های آن را در ظرفی کوچک و مناسب بریزید و خوب له کنید به طوری که مثل سرمه ی چشم پودری و کاملا به شکل آسیاب شده در آید . می توانید برای پودر کردن آنها از هاونهای کوچک سنگی استفاده نمایید و بعد از آن سوخته های فندق را در قوطی یا ظرف کوچک مناسب ریخته و هر شب وقت خواب با وسیله ی باریکی مثل میله های کوچک درون سرمه دانها آنها را لابه لای ابروها زده به طوری که خوب به ریشه ها مالیده شود و روز بعد بشویید و این کار را سه الی چهار هفته مرتب ادامه دهید تا نتیجه بگیرید .روغنی که از سوختن دانه های فندق بدست می آید و داخل آنها وجود دارد باعث رشد ابروها و در آمدن ابروهای ریخته شده می گردد و رنگ سیاه آن نیز ابروها را به طور طبیعی تیره تر خواهد کرد و باعث استحکام تار ابروها خواهد شد .توجه داشته باشید که ممکن است بعد از شستشو کاملا از روی ابروها پاک نشوند که این بهتر است چرا که علاوه بر شکل دادن و پر رنگ کردن ابروهای کم پشت تاثیر خود را بیشتر خواهد گذاشت و شما می توانید حتی بجای استفاده از مدادهای ابرو که به مرور باعث ریزش ابروها می شوند از این مواد برای پر رنگ کردن و فرم دادن به آنها استفاده نمایید.

sadeh بازدید : 487 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

بین وعده های غذا و خوابیدن فاصله بیاندازید
هموطن آنلاین_محققان دریافته اند، خوابیدن های پس از صرف غذا می تواند اختلالات شدیدی را برای معده به دنبال داشته باشد.
دانشمندان ژاپني به دنبال مطالعات جدید خود دریافته اند، افرادي كه بلافاصله پس از صرف غذا مي خوابند بيشتر از دیگران دچار نارسایی های معده می شوند.
این طور که گفته می شود، فاصله كوتاه بين شام و خواب مهم ترین عاملی است که می تواند ناراحتی های معده را به دنبال داشته باشد.
دانشنمندان ژاپنی اعلام کرده اند، اگر فاصله بین غذاخوردن و خوابیدن كمتر از 3 ساعت باشد ناراحتی های معده شدت بیشتری پیدا خواهد کرد.
دانشمندان دانشگاه اوزاكا امیدوارند به دنبال مطالعات خود راهي براي درمان اين عوارض پیدا کنند. این محققان هم اکنون در حال بررسی فاصله زماني مناسب بين صرف شام و خوابيدن هستند.
بر اساس یک فرضیه، اگر بین شام و خوابیدن کمتر از 3 ساعت فاصله باشد اختلالات معده می تواند کاهش پیدا کند.

sadeh بازدید : 609 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

در بسیاری از ارائه‌ها در سیمنارها و جلسات مختلف، فرد ارائه‌دهنده برای تفهیم مفاهیم موجود در اسلاید‌های پاورپوینت در حال پخش، از لیزر استفاده می‌کند و به وسیله نور لیزر، قسمت مورد نظر خود در اسلاید را برای حضّار مشخص می‌کند. اما اگر از آفیس 2010 استفاده می‌کنید دیگر نیازی به استفاده از لیزر ندارید، بلکه می‌توانید نشان‌گر ماوس خود را به یک نقطه لیزری تبدیل کنید! در این ترفند به معرفی نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.

بدین منظور:
ابتدا (ترفندستان) فایل ارائه‌ی خود را توسط Powerpoint 2010 باز کنید.
سپس کلید F5 را فشار دهید، تا حالت نمایش پاورپوینت فعال شود.
اکنون کلید Ctrl را بگیرید و نگه دارید، سپس کلیک چپ ماوس را نگه دارید. خواهید دید که نشان‌گر ماوس شما تبدیل به یک نقطه لیزری قرمز رنگ‌ می‌شود و به وسیله تکان دادن ماوس می‌توانید به نکات مورد نظر در اسلاید اشاره کنید.

در صورتی که دوست دارید رنگ این نقطه که در حال حاضر قرمز است را تغییر دهید، درون محیط Powerpoint به تب Slide Show بروید.
بر روی Set Up Slide Show کلیک نمایید.
در قسمت Laser pointer color می‌توانید رنگ لیزر را انتخاب کنید.
در نهایت بر روی دکمه OK کلیک کنید.
منبع:ترفندستان

sadeh بازدید : 614 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (0)

نفوذ رنگ‌ها و تاثیر آنها روی بدن انسان به طرق گوناگون ثابت شده است. پژوهش‌های مختلفی در موردعلل ترجیح یک رنگ به رنگ دیگر، آثار رنگ‌ها بر ذهن آدمی ایجاد شادی یا افسردگی در آنها و تعادل فکری و جسمی، انجام شده است.

دنیای سلامت: دنیای ما پر از انرژی‌های مختلف است که با فرکانس‌های متفاوت رنگ، نور و صدا در اطراف ما وجود دارند. معمولاً جذب رنگ‌هایی می‌شویم که تعادل بیشتری در زندگی ایجاد می‌کنند. استفاده از رنگ برای درمان برخی از بیماری‌ها را رنگ‌درمانی می‌گویند. رنگ‌درمانی روشی جدید نیست و از زمان‌های بسیار قدیم وجود داشته است. نخستین بار مصری‌ها و یونانی‌ها از رنگ‌ها برای درمان استفاده کردند....

sadeh بازدید : 432 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (1)

معمولا اکثر کسانی که از کامپیوتر استفاده می کنند، رمز عبورهای خیلی ساده را انتخاب می کنند. به نظر من این یک نوع سهل انگاری است. چون رمز عبورهای خیلی ساده و خیلی معمولی در مدت زمان چند ثانیه هک می شوند. اطلاعات شخصیتان مثل شماره حساب بانکی و یا شماره کارت اعتباریتان در اختیار هکرها قرار می گیرد و به راحتی می توانند با کارت اعتباریتان خرید کنند و یا از حسابتان پول برداشت کنند.....

درباره ما
Profile Pic
آرزویی بکن... گوشهای خدا پر از آرزوست و دستهایش پر از معجزه... آرزویی بکن... شاید کوچکترین معجزه اش بزرگترین آرزوی تو باشد...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگم؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 281
  • کل نظرات : 474
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 254
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 465
  • بازدید ماه : 2,473
  • بازدید سال : 36,111
  • بازدید کلی : 759,816
  • کدهای اختصاصی